Mamma!

Jag kan inte förstå att du inte kommer vara vid min sida längre , vem ska jag prata med när jag har problem?
Jag vet inte vart jag ska ta vägen , Snälla mamma kom tillbaka till oss jag klarar mig inte utan dig. Ditt Leendé , Ditt Skratt , Allt du har lärt mig .

Jag försöker att nypa mig själv i armen men jag vaknar inte ur denna mardröm , VÄCK MIG! SÄG ATT DET INTE ÄR SANT MAMMA KOM TILL MIG NU NU NU NU NU NU NU , jag vet att du inte har ont längre , att du inte behöver kämpa mot alla som var emot dig , Du har lämnat så mycket tomt här jag vet inte vart jag ska ta vägen vill bara ha min mamma här. Jag måste vara stark jag vet men jag har ingen kraft det gick åt till dig MAMMA! vet inte vart jag ska få den gnistan till att vara lycklig jag är inte det UTAN DIG MAMMA! jag vågar inte sova för att jag drömmer bara om dig hela tiden , och sen när jag vaknar så blir jag förkrossad när jag inte ser att du är HÄR !!!!

MAMMA MIN LILLA MAMMA KOM HEM TILL MIG NU NU NU ,

När jag läste brevet du hade skrivit till mig , Det gjorde så ont att veta att du inte finns längre att jag inte får krama dig eller säga att jag ÄLSKAR dig mamma , JAG HOPPAS ATT DU VET ! Du är/var DEN ABSOLUT BÄSTA MAMMA/VÄN/FRU Man kan någonsin önska sig. Jag ville ju att du skulle bli farmor , så mycket du älskade barn du sken upp som en sol så fort du såg ett barn , Snälla ge mig bara min mamma nu!

When i cried you'd wipe away all of my tears
When i'd scream you'd fight away all of my fears
And you held my hand through all of these years
But i still have
All of you!



Jag Älskar dig mamma kommer alltid att älska dig mer än allt annat här på jorden . Glöm inte det lova mig det.

Din förevigt ditt Barn Johnny Ryd

Kommentarer
Postat av: Adam your brother<3

Va stark johnny, jag stöttar dig i alla lägen.. kom ihåg det!! <333

2009-01-20 @ 18:14:08
URL: http://adamliciouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0