damn...

Tänkte att jag kunde skriva av mig lite .

Jag kan inte förklara hur pissigt jag mår , och jag orkar inte kämpa utan dig mamma , orkar fan ingenting kan inte sova om nätterna eller ett skit , känner mig bara som en förlorare har inget körkort utbildning och listan fortsätter .

Nu hoppas jag på att Psykteam "som dom hette förut" kan hjälpa mig med sömntabletter och lugnande för jobbiga situationer bara att vänta och se vad dom tycker om allt ...


I just feel so worthless without you , just want you by my side to guide me
through tough times...

GODDAMN I MISS YOU!!.....


Emelie - What would i do without you today? i dont want t
o know...... I love you girl.. <3









Kommentarer
Postat av: mia

Jag vill bara säga att du finns i mina tankar hela tiden! och jag hoppas att vi kan göra dagen lite lättare för dig ibland. du har en aldeles speciell plats i mitt hjärta! kram Mia

2009-04-24 @ 12:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0